The Prague of Charles IV.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Prague of Charles IV. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: The Prague of Charles IV. - Royt Jan. In The Prague of Charles IV, 1316-1378, Czech professor of art history Jan Royt renders a vivid image of the capital of the Bohemian Kingdom during the High Gothic period, presenting the city in the broader historical context of Prague's golden…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Prague of Charles IV. je 335 Kč

Výběr knih autora Jan Royt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Royt
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.