Second Collected Tales of Bauchelain a Korbal Broach

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Second Collected Tales of Bauchelain a Korbal Broach koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Second Collected Tales of Bauchelain a Korbal Broach koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Second Collected Tales of Bauchelain a Korbal Broach

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Second Collected Tales of Bauchelain a Korbal Broach je 269 Kč

Výběr knih autora Steven Erikson

Zobrazit všechny knihy autora Steven Erikson
Výběr knih vydavatele Transworld

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.