The System of the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The System of the World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The System of the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
The System of the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti Random House.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The System of the World je 363 Kč

Výběr knih autora Neal Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Neal Stephenson
Výběr knih vydavatele Cornerstone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cornerstone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.