Systém světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 762 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Systém světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
762 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Systém světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Systém světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Systém světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Systém světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Píše se rok 1714. Daniel Waterhouse, přírodní filozof, který byl u všeho důležitého, když se rodily vědy, jak je známe dnes, se na naléhavou žádost z vysokých míst vrací z kolonie v Massachusetts do rodné Anglie a zjišťuje, že nic není jako dřív. Churavějící královna Anna, poslední Stuartovna,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Systém světa je 834 Kč

Výběr knih autora Neal Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Neal Stephenson
Výběr knih vydavatele Talpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.