Theatro vagamundos

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Theatro vagamundos koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Theatro vagamundos koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Theatro vagamundos koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Theatro vagamundos koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Theatro vagamundos koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Theatro vagamundos koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po úspěšném tripu Střední Amerikou se vandrácké trio Vagamundos vydalo na tajemnou Papuu Novou Guineu. Druhý největší ostrov světa, nazývaný také ostrov lidojedů, jim přichystal nejednu infarktovou situaci… Dozvíte se, kdo je ochraňoval před černou magií, co je na ostrově nemile překvapilo, i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Theatro vagamundos je 406 Kč

Výběr knih autorů Pavel Liška , Jan Révai , Hynek Bernard

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Liška, Jan Révai, Hynek Bernard
Výběr knih vydavatele nastole

Zobrazit všechny knihy vydavatele nastole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.