Théby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Théby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Théby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Théby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Théby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Není skladem

Théby koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Théby koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Théby koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha poskytuje velkolepý a hluboký obraz starodávného Egypta prostřednictvím jednoho z hlavních náboženských a kulturních center - města Théby. V rámci hranic vytvořených naší nevědomostí a dobou, v níž je nám dáno žít, se autor pokusil poskytnout trpělivému čtenáři řadu pohledů na bájné město…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Théby je 228 Kč

Výběr knih autora Jorge A. Livraga

Zobrazit všechny knihy autora Jorge A. Livraga
Výběr knih vydavatele Nová Akropolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová Akropolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.