Thinking About It Only Makes It Worse

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Thinking About It Only Makes It Worse koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Thinking About It Only Makes It Worse - Mitchell David. Why is every film or tv programme a sequel or a remake? Why do the asterisks in that sentence make it ok? Why do so many people want to stop other people doing things, and how can they be stopped from stopping them? This book…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Mitchell

Zobrazit všechny knihy autora David Mitchell
Výběr knih vydavatele Guardian Faber Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Guardian Faber Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.