Tiepolo Blue

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tiepolo Blue koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiepolo Blue koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiepolo Blue koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tiepolo Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Tiepolo Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tiepolo Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tiepolo Blue koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Tiepolo Blue koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Sceptre.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tiepolo Blue je 295 Kč

Výběr knih autora James Cahill

Zobrazit všechny knihy autora James Cahill
Výběr knih vydavatele Sceptre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sceptre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.