Tisíc darů - Výzva žít naplno tam, kde právě jsi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tisíc darů - Výzva žít naplno tam, kde právě jsi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tisíc darů - Výzva žít naplno tam, kde právě jsi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tisíc darů nás zve, abychom opustili vyprahlou půdu pýchy, strachu a kontroly se zaťatými pěstmi a odevzdali se Bohu, který nalévá náš pohár, až přetéká. Autorka se snaží odpovědět na otázku: „Jak můžeme nalézt radost uprostřed termínů, dluhů, dramat a každodenních povinností? Jak vypadá život…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tisíc darů - Výzva žít naplno tam, kde právě jsi je 193 Kč

Výběr knih autora Ann Voskamp

Zobrazit všechny knihy autora Ann Voskamp
Výběr knih vydavatele Kontakt.cz

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kontakt.cz
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.