Star Trek: Titan – Syntéza

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Star Trek: Titan – Syntéza koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Titan – Syntéza koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Star Trek: Titan – Syntéza koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hvězdná loď Titan pokračuje v průzkumné výpravě mimo dosud probádaný vesmír. Čím dále se dostává od prostoru Federace, tím víc se kapitán William Riker i jeho posádka těší na naplnění pravé mise Hvězdné flotily: pátrání po novém životě a objevování nových civilizací. Když však Titan narazí na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Star Trek: Titan – Syntéza je 349 Kč

Výběr knih autora James Swallow

Zobrazit všechny knihy autora James Swallow
Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.