Titanic Sticker Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Titanic Sticker Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Titanic Sticker Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A century after the Titanic's maiden voyage, this book features all aspects of the ship's famous story, from the construction to its tragic end. Illustrated with fascinating photographs, children can have fun finding and matching the stickers of the Titanic to the correct place on the page.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Titanic Sticker Book je 220 Kč

Výběr knih autorů Emily Bone , Megan Cullis

Zobrazit všechny knihy autora Emily Bone, Megan Cullis
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.