To Become a Flower

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To Become a Flower koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To Become a Flower koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
After suffering from a traumatic event, Mouna decides its time to leave her small town and the judgement within it. She journeys to another town where she makes her first friend, buys a home, struggles with memory loss and blackouts. What will she do if she ever remembers the events of her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To Become a Flower je 163 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.