To, co zabíjí děti: Kniha druhá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To, co zabíjí děti: Kniha druhá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To, co zabíjí děti: Kniha druhá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To, co zabíjí děti: Kniha druhá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 125 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po odjezdu z Acher’s Peak si Erika Popravčí ani na chvíli neoddychne, v patách se jí totiž objevuje nová nebezpečná příšera. A aby toho nebylo málo, Řád svatého Jiří za ní vysílá svého zabijáka. Zdá se tedy, že Erika tentokrát nemá žádnou šanci.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To, co zabíjí děti: Kniha druhá je 1 272 Kč

Výběr knih autora James Tynion IV

Zobrazit všechny knihy autora James Tynion IV
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.