To je Ales

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 155 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

To je Ales koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To je Ales koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To je Ales koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

To je Ales koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
155 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozsahem nevelká kniha, která se díky svému jazyku a rytmizaci pohybuje na samé hranici poezie, patří v nejlepším slova smyslu k typickým dílům Jona Fosseho, laureáta Nobelovy ceny za literaturu (2023). Sledujeme příběh staré ženy, jejíž manžel před lety vyjel na neklidné moře a již se nevrátil…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy To je Ales je 164 Kč

Výběr knih autora Jon Fosse

Zobrazit všechny knihy autora Jon Fosse
Výběr knih vydavatele Pistorius & Olšanská

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pistorius & Olšanská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.