A New Name — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A New Name — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A New Name — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti Fitzcarraldo Editions.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A New Name — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE je 317 Kč

Výběr knih autora Jon Fosse

Zobrazit všechny knihy autora Jon Fosse
Výběr knih vydavatele Fitzcarraldo Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fitzcarraldo Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.