Tom Gates: Chaos na desiatu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates: Chaos na desiatu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tom Gates: Chaos na desiatu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates: Chaos na desiatu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ak si myslíte, že vás Tom už nemá čím prekvapiť, tak to sa teda mýlite! V živote tohto celkom normálneho chlapca totiž vládne jeden veľký chaos, hromada drobných nedopatrení, ale aj geniálnych nápadov. Tentoraz si pre vás autorka pripravila desať krátkych príbehov, pri ktorých sa jednoducho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates: Chaos na desiatu je 239 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.