Tom Gates: Všetko fičí podľa plánu (tak trochu)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates: Všetko fičí podľa plánu (tak trochu) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tom Gates: Všetko fičí podľa plánu (tak trochu) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bláznivý Tom Gates sa vracia v treťom pokračovaní svojich dočarbaných denníkov a zdá sa, že všetko fičí podľa plánu (tak trochu). Zasa sa začala škola, no nie je to až také zlé. Blíži sa športový deň, školský trh a Tomove narodeniny. A čo je ešte lepšie, jeho otrasná sestra Delia sa nechce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates: Všetko fičí podľa plánu (tak trochu) je 278 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.