Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestý díl úspěšné série Deníky Toma Gatese – napsala neskutečně talentovaná Liz Pichonová. Venku je strašná kosa a všichni doufáme, že co nevidět začne sněžit. Tak to snad VYJDE! S Derekem bysme mohli udělat sněhuláka a uspořádat pořádnou koulovačku. (Dej si bacha, Delie!) Babi Mavis mi začala…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tom Gates 6 - Extra spešl mňamky (anebo taky ne) je 223 Kč

Výběr knih autora Liz Pichon

Zobrazit všechny knihy autora Liz Pichon
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.