Děkuju

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 329 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Děkuju koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Děkuju koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Můj pád na dno byla lekce, za kterou děkuju - třetí kniha kontroverzního fotbalisty.„V jednu chvíli jsem byl král a měl všechno, pak přišla jedna rána za druhou a já o vše důležité přišel,“ říká Tomáš Řepka. „Patřilo mi to.“ Neuvěřitelný životní příběh drsného fotbalisty. Ve své třetí knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Děkuju je 319 Kč

Výběr knih autorů Tomáš Řepka , Jana Ciglerová

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Řepka, Jana Ciglerová
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.