Tono Stano

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tono Stano koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tono Stano koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tono Stano koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tono Stano koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tono Stano koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tono Stano patří mezi nejznámější fotografy působící na území střední Evropy s širokými vazbami po celém světě. Vypracoval si charakteristický rukopis vycházející z inscenované fotografie, nicméně v jeho práci najdeme i klasické přístupy, jako jsou portrét či fotografie a instalace v krajině,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tono Stano je 398 Kč

Výběr knih autora Magdalena Juříková

Zobrazit všechny knihy autora Magdalena Juříková
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.