Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poletech hektického života vseverní Americe a cestování po celém světě opustili malířka Candace aspisovatel Ferenc Mátéovi New York azamířili doToskánska, zajeho středo­věkými městečky aidylickou venkovskou krajinou. Právě tady se konečně rozhodli usadit. Italsky neuměli skoro vůbec ananalezení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toskánské kopce - Nový život ve starém kraji je 254 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.