Toxic people rule the world

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toxic people rule the world koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toxic people rule the world koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toxic people rule the world koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toxic people rule the world koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toxic people rule the world koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toxic people rule the world koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chceš zábavu plnou ironie a sarkasmu? V tom případě je tohle kniha přesně pro tebe! Influencer a bavič David Hanzlík v ní spojuje své nejrůznější hlášky. Každá stránka je plná ostře upřímných postřehů a přináší nekompromisní pohled na život a mezilidské vztahy. Pokud máš den, kdy tě všechno…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toxic people rule the world je 257 Kč

Výběr knih vydavatele nastole

Zobrazit všechny knihy vydavatele nastole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.