Trable s láskou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Trable s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Trable s láskou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trable s láskou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trable s láskou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trable s láskou koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trable s láskou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Trable s láskou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Příběh lásky s velkou překážkou od autorky, kterou znáte jako Julii Caplinovou Když Jess potká na zahradní párty Sama, začne to mezi nimi nebezpečně jiskřit. Hráče kriketu si ovšem nárokuje influencerka Victoria, která odmítá uznat, že se zamiloval do jiné, a hodlá mu to pořádně znepříjemnit…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Trable s láskou je 322 Kč

Výběr knih autora Jules Wake

Zobrazit všechny knihy autora Jules Wake
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.