Třetí cesta ke zdraví - 2. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třetí cesta ke zdraví - 2. díl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí cesta ke zdraví - 2. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třetí cesta ke zdraví - 2. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Náš přední bylinář se v díle zamýšlí nad vývojem soudobého lékařství a mistrovsky slaďuje prvky duchovního hledání - Vodnářské volání, filozofického zrání a vlastní léčitelské praxe.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třetí cesta ke zdraví - 2. díl je 197 Kč

Výběr knih autora Josef A. Zentrich

Zobrazit všechny knihy autora Josef A. Zentrich
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.