Třetí přání 2: zbytek příběhu (skoro)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třetí přání 2: zbytek příběhu (skoro) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ze slíbené románové pentalogie Roberta Fulghuma vycházejí opět v jednom svazku část třetí a čtvrtá. Opět se setkáme s Alicí, Alexem a Max–Pollem jako hlavními postavami. Děj nás tentokrát zavede do Japonska a posléze do Athén.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třetí přání 2: zbytek příběhu (skoro) je 321 Kč

Výběr knih autora Robert Fulghum

Zobrazit všechny knihy autora Robert Fulghum
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.