Tři dekády / Three Decades

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři dekády / Three Decades koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři dekády / Three Decades koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři dekády / Three Decades koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři dekády / Three Decades koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři dekády. Institut tvůrčí fotografiie FPF Slezské univerzity v Opavě / Three Decades. TheInstitute of Creative Photography, Silesian Univesity in Opava, 1990-2010 Katalog k výstavě uspořádané Uměleckoprůmyslovým muzeem v Praze ke 30. výročí založení Institutu tvůrčí fotografie FPF Slezské…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři dekády / Three Decades je 176 Kč

Výběr knih autora Vladimír Birgus

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Birgus
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.