Tři spáči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 469 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři spáči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Do zvláštního města Henrietta přišel podzim. Havraní kluci a Blue stále hledají hrob velšského krále Glendowera. Už si myslí, že dosáhli svého cíle, když Adama zasáhne znepokojivá vize: V kouzelném lese jsou tři spící muži. Jeden z nich nesmí být za žádných okolností probuzen. Který z nich to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři spáči je 469 Kč

Výběr knih autora Maggie Stiefvaterová

Zobrazit všechny knihy autora Maggie Stiefvaterová
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.