Tridsaťtri

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tridsaťtri koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tridsaťtri koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedna žena, dvaja muži, jedno dieťa. V takomto krehkom vesmíre krúži rozprávačka príbehu – učiteľka matematiky s chorými pľúcami. K. miluje Ferdinanda, ktorý viac nevládal žiť, ale aj Samuela, ktorý sa zamotal do nekonečného kriketového zápasu. Neustále uvažuje o jednom aj o druhom mužovi, o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tridsaťtri je 185 Kč

Výběr knih autora Kjersti A. Skomsvold

Zobrazit všechny knihy autora Kjersti A. Skomsvold
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.