Trojí samota ve velké zemi. Česká literatura v americkém exilu v letech 1938-1968

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Trojí samota ve velké zemi. Česká literatura v americkém exilu v letech 1938-1968 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Soubor studií věnovaných třem spisovatelským exilovým osobnostem.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Vladimír Papoušek

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Papoušek
Výběr knih vydavatele H+H

Zobrazit všechny knihy vydavatele H+H
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.