Kritické úvahy o západní literární teorii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kritické úvahy o západní literární teorii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kritické úvahy o západní literární teorii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři autoři - VŠ učitelé a literární vědci - komentují trendy v literárněvědném myšlení ovládajícím druhou polovinu 20. století na Západě, a poskytují tak obraz pohybu, jaký se v tomto oboru udál. Středem jejich pozornosti jsou tři hlavní oblasti literárněteoretického myšlení: německá Kostnická…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kritické úvahy o západní literární teorii je 247 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Papoušek, Jiří Holý, Aleš Haman
Výběr knih vydavatele ARSCI

Zobrazit všechny knihy vydavatele ARSCI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.