'Twas the Night After Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

'Twas the Night After Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

'Twas the Night After Christmas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
'Twas the Night After Christmas

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 'Twas the Night After Christmas je 254 Kč

Výběr knih autora Sabrina Jeffries

Zobrazit všechny knihy autora Sabrina Jeffries
Výběr knih vydavatele Pocket Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pocket Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.