Two Can Keep a Secret

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Two Can Keep a Secret koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Two Can Keep a Secret koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Two Can Keep a Secret koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Two Can Keep a Secret koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Two Can Keep a Secret koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Two Can Keep a Secret koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
A perfect town is hiding secrets. Two teenagers are dead. Two murders unsolved. And a killer who claims to be coming back. Ellery's never been to Echo Ridge, but she's heard all about it. It's where her aunt went missing at age sixteen, never to return. Where a Homecoming Queen's murder five…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Two Can Keep a Secret je 256 Kč

Výběr knih autora Karen M. McManus

Zobrazit všechny knihy autora Karen M. McManus
Výběr knih vydavatele Folio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Folio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.