Uber a Airbnb mění svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uber a Airbnb mění svět koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Uber a Airbnb mění svět koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uber a Airbnb mění svět koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uber a Airbnb mění svět koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
​Brad Stone, autor bestselleru o Amazonu, rozebírá fenomén úspěšných upstartů. Jak Uber a Airbnb mění trh a svět? Analýza třetí éry internetu (post-Google a post-Facebook), kdy digitální sféra citelně zasahuje do skutečného světa.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uber a Airbnb mění svět je 139 Kč

Výběr knih autora Brad Stone

Zobrazit všechny knihy autora Brad Stone
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.