Nespútaný Amazon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nespútaný Amazon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nespútaný Amazon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespútaný Amazon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Není skladem

Nespútaný Amazon koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespútaný Amazon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nespútaný Amazon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úspešný autor Brad Stone vás prevedie zákutiami spoločnosti, ktorú vybudoval Jeff Bezos, a zároveň vám predstaví najvýznamnejší podnikateľský príbeh našej doby. Brad Stone v kniheNespútaný Amazon predkladá dôkladne overený a živo vyrozprávaný príbeh o tom, ako sa z úspešného maloobchodu stal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nespútaný Amazon je 375 Kč

Výběr knih autora Brad Stone

Zobrazit všechny knihy autora Brad Stone
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.