Učebnice Účetnictví III. díl 2020

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Učebnice Účetnictví III. díl 2020 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Učebnice je určena především pro studenty čtvrtého ročníku obchodních akademií a středních odborných škol s výukou účetnictví.Úvodní část je věnována účetní závěrce, a to zejména sestavování účetních výkazů včetně přehledu o peněžních tocích. Důraz je kladen také na to, aby studenti porozuměli…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Pavel Štohl

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Štohl

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štohl - Vzdělávací středisko Znojmo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.