Učíme sa písmená

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 105 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učíme sa písmená koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učíme sa písmená koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učíme sa písmená koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
107 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikácia Učíme sa písmená je plná úloh, doplňovačiek a hádaniek pre všetkých predškolákov a žiakov 1. triedy ZŠ. Deti sa hravou formou oboznámia s písmenkami, precvičia si čítanie a písanie. Zábavné úlohy dodajú istotu, upevnia vedomosti nadobudnuté v škole a rozvinú tvorivé schopnosti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učíme sa písmená je 109 Kč

Výběr knih autora Iva Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Nováková
Výběr knih vydavatele Pierot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pierot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.