UK and US Tanks in Ciabg and Czechoslovak Army 1940-1950

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu UK and US Tanks in Ciabg and Czechoslovak Army 1940-1950 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: UK and US Tanks in Ciabg and Czechoslovak Army 1940-1950; Autor: kolektiv; Publikace obsahuje přehled identifikačních čísel všech tanků, které obdržela ČSOB v Anglii. S některými se vrátila do Československa, kde později dostaly nová evidenční čísla poválečné Československé armády. Jedná…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Capricorn Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Capricorn Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.