Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
160 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Maxdorf.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukrajinsko-český konverzační slovník v obrázcích je 166 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.