Ultimate Spider-Man a spol. 17

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ultimate Spider-Man a spol. 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ultimate Spider-Man a spol. 17 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ultimate Spider-Man a spol. 17 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ultimate Spider-Man a spol. 17 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Ultimate Spider-Man a spol. 17, Autoři : Brian Michael Bendis, Rok vydání : 2014,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ultimate Spider-Man a spol. 17 je 171 Kč

Výběr knih autora Brian Michael Bendis

Zobrazit všechny knihy autora Brian Michael Bendis
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.