Ultimate Spider-Man a spol. 8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ultimate Spider-Man a spol. 8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ultimate Spider-Man a spol. 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další číslo úspěšného komiksového magazínu! Čeká vás v něm: Ultimate Spider-Man: Dvojitá porce (1. a 2. díl) Spider-Man už pochopil, že být superhrdinou není žádná legrace. Problémy se na něj řítí ze všech stran. Jeho tajná totožnost se patrně co nevidět provalí... a do toho se v tajné vládní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ultimate Spider-Man a spol. 8 je 170 Kč

Výběr knih autora Brian Michael Bendis

Zobrazit všechny knihy autora Brian Michael Bendis
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.