Umění závodit v dešti aneb jak jsem byl psem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Umění závodit v dešti aneb jak jsem byl psem aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Umění závodit v dešti. aneb Jak jsem byl psem, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Nenechte se překvapit okolností, kdo je vypravěčem tohoto románu. Je jím totiž pes. Jmenuje se Enzo a je to nesmírně bystrý a inteligentní pozorovatel. Především díky svému vnímavému pánovi, Dennymu Swiftovi, kterého bezvýhradně miluje. A taky se mu snaží všemožně pomáhat. Ostatně má s čím.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Garth Stein

Zobrazit všechny knihy autora Garth Stein
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.