Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Konečně jsme se dostali na pódium, asi o dvacet minut později, podívali se do davu – pokud se to tak dá nazvat – a tam byli úplně vepředu všichni moji kámoši a pokřikovali na mě: ,Čááááu, Hoooky. Jak to jde, Hooky?´ Culili se na mě a zdvihali palce. Pomyslel jsem si, že je fajn, že se ukázali,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Unknown Pleasures - Pohled do nitra Joy Division je 393 Kč

Výběr knih autora Peter Hook

Zobrazit všechny knihy autora Peter Hook
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.