Utíkej, Káčo!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Utíkej, Káčo! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utíkej, Káčo! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utíkej, Káčo! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Utíkej, Káčo! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
118 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poutavé obrázky Heleny Zmatlíkové provázejí leporelo plné písniček. Utíkej, Káčo!, Ovčáci čtveráci, Já do lesa nepojedu a další písničky, které by neměly chybět mezi prvními knížkami v dětské knihovničce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Utíkej, Káčo! je 125 Kč

Výběr knih autora Helena Zmatlíková

Zobrazit všechny knihy autora Helena Zmatlíková
Výběr knih vydavatele Artur

Zobrazit všechny knihy vydavatele Artur
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.