Úvod do přirozené zdravovědy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úvod do přirozené zdravovědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Úvod do přirozené zdravovědy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úvod do přirozené zdravovědy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úvod do přirozené zdravovědy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Zdraví", tak jak ho popisují první Zdravovědci, je "normálním stavem živých tvorů". Je to svobodné, lehké a naprosto harmonické fungování všech orgánů a funkcí v našem těle. "Být zdraví je stejně přirozené, jako narodit se". Autor je toho názoru, že vše, co obecně označujeme jako nemoc, je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úvod do přirozené zdravovědy je 244 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.