Už jsme se potkali

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Už jsme se potkali koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Už jsme se potkali koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
DOJEMNÝ A HUMORNÝ ROMÁN O LÁSCE, RODINĚ A NEČEKANÝCH DRUHÝCH ŠANCÍCH NAPSALA AUTORKA OBLÍBENÉHO ROMÁNU HOTÝLEK V ITÁLII…Carla Carterová se celý život řídí logikou – jako zakladatelka úspěšné seznamovací agentury věří, že láska je záležitostí rozumu, nikoli náhody. Když se však její rodina…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Už jsme se potkali je 385 Kč

Výběr knih autora Patricková Phaedra

Zobrazit všechny knihy autora Patricková Phaedra
Výběr knih vydavatele Mystery Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mystery Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.