Uzdravení strachu, úzkostí a fobií

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uzdravení strachu, úzkostí a fobií koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
400 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize vám Edmund Bourne nabízí celou škálu alternativních přístupů k léčbě úzkosti, strachu a fobií, které se zaměřují přímo na jejich příčiny a přesahují tak jejich konvenční léčbu a medikaci. Najdete zde pokyny a strategie, které vám pomohou: Zmírnit svou úzkost díky zjednodušení svého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uzdravení strachu, úzkostí a fobií je 421 Kč

Výběr knih autora Edmund J. Bourne

Zobrazit všechny knihy autora Edmund J. Bourne
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.