Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 613 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
613 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
714 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
597 Kč
Není skladem

Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
654 Kč
Není skladem

Krátký popis
Život s úzkostí, panickými záchvaty nebo fobiemi ve vás může vyvolat pocit, že nemáte kontrolu nad svým životem. Jak můžete získat kontrolu nad svým strachem dříve, než vás tento připraví o to nejlepší, co v sobě máte? Tato kniha, která nyní vychází již v 6. vydání, už pomohla více než milionu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak se zbavit úzkosti a fobií - Kompletní návod. Celostní přístup je 644 Kč

Výběr knih autora Edmund J. Bourne

Zobrazit všechny knihy autora Edmund J. Bourne
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.