V době zármutku, 6. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V době zármutku, 6. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Truchlení je doba, která patří do našeho života, ale my ji často ke své škodě vytěsňujeme a děláme, že není. Knížka je tu především na pomoc truchlícím, kterým zemřel blízký člověk. Může pomoci každému, kdo trpí zármutkem, ale je vyhledávaná i zdravotníky, sociálními pracovníky a dalšími…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V době zármutku, 6. vydání je 79 Kč

Výběr knih autora Daniela Tausch-Flammer

Zobrazit všechny knihy autora Daniela Tausch-Flammer
Výběr knih vydavatele Cesta domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.