V zajetí dřeva a kamene

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 442 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V zajetí dřeva a kamene koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V zajetí dřeva a kamene koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V zajetí dřeva a kamene koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V zajetí dřeva a kamene koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gustav Krum (1924–2011), bez jakýchkoliv diskusí je jedním z našich nejvýraznějších představitelů narativního výtvarného vyjadřování v dobrodružném a historickém žánru. Jeho biografie a umělecká tvorba již byly Vladimírem Prokopem zmapovány ve dvou monografiích, a to Gustav Krum, vypravěč…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V zajetí dřeva a kamene je 502 Kč

Výběr knih vydavatele Toužimský & Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský & Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.