Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až 1949. Jedné se o skoro ucelený soubor volně tištěných materiálů firmy. Je samozřejmé, že práci nakladatelství nejlépe reprezentuje knižní tvorba, ale tato publikace dokládá, že i její další…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reklama nakladatelství Toužimský & Moravec je 316 Kč

Výběr knih autora Moravec Michal

Zobrazit všechny knihy autora Moravec Michal
Výběr knih vydavatele Toužimský & Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský & Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.